יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

סוכריה ליום ראשון 3.11.2013

שבוע טוב נהדרת 

שבוע חדש נפתח בסימן קלף טארוט 2 מטבעות המבקש ממך לקחת אחריות מעשית ולבחור. 

קלפי טארוט - 2 מטבעות

התבונני בקלף נהדרת, וראי:

דמות ליצן משחקת בשני מטבעות התחומים בתוך הספרה שמונה, המסמלת אינסוף.
המטבעות מתנדנדים, פעם למעלה ופעם למטה.
הליצן עומד בגבו אל ים סוער מאוד שעליו מתנדנדות שתי ספינות. 
הספינות מסמלות את ביתו של השואל, את פירות חייו ואת הישגיו החומריים.
על אף הסערה, הדמות היא של ליצן, שאינו מקבל אחריות וממשיך ללהטט במשחקו.
(מתוך "טארולוגיה" אמנות הקריאה בקלפי טארוט, מדריך מקצועי למתחילים ולמתקדמים מאת אסנת בן ברוך)

השבוע עלייך ליטול על עצמך אחריות ולבחור באפשרות אחת נכונה וטובה לך משפע העשייה שלך. 
די להתלבט, די ללהטט, די להעניק חמישים אחוז לכל אפשרות.
היום זה הזמן הנכון ביותר עבורך לקחת אחריות, להחליט, לבחור ולהעניק מאה אחוז לאפשרות אחת בלבד. 

בדקי עם עצמך נהדרת - האם את באמת ובתמים רוצה להצליח ולהגיע להישגים ממשיים.
האם את מוכנה להתמודד עם האחריות שמביאה עמה ההצלחה? 

אם התשובה שלך היא כן אזי קחי אחריות, בחרי, התמקדי והעניקי מאה אחוז. 
ואם לאו אז המשיכי לשחק... ואם את בוחרת להמשיך לשחק אזי כדאי לבחור גם ליהנות מכך ולעשות זאת בשמחה ואהבה. 
אם אינך מסוגלת לשחק בשמחה ואהבה אז את מוזמנת לחזור לאפשרות הראשונה ו... לבחור! 

שיהא שבוע יפה, שבוע שמח, לכולנו :) אסנת

2 תגובות:

  1. מבאסה על יום ראשון זה הפך ליום שבוא אני בצפייה מתכננת את השבוע ומכינה את נשמתי להחלטות חשובות הודות ל"סוכריה" שלך :)
    במיוחד בשלב שאני נמצאת בחיים כל "סוכרייה" שלך ממתיקה לי את הרגעים :)

    המון תודה
    נוגה

    השבמחק
    תשובות
    1. מחייך לי בשמחה גדולה, איזה יופי נוגה, איזה יופי
      ואני שמחה לספר לך שיש חידוש - סוכריה גם בסופשבוע :)

      מחק