יום חמישי, 21 בנובמבר 2013

האודם האדום של טרומן - סוכריה לשבת

לפני זמן מה רכשתי לעצמי אודם אדום, משחתי אותו על שפתיי ו... אף אחד לא שם לב !! 



אני חשבתי לעצמי שכולם ישימו לב, כולם. ובטח יגידו לי כמה יפה לי אודם אדום או כמה ממש לא יפה לי אודם אדום, ולא... אף אחד לא שם לב לכך שעל שפתיי משוח אודם אדום. 

איך זה? 
הרי אני כמעט ולא מתאפרת, ואם כבר אז רק איפור עיניים בלבד. 
אודם, ליפסטיק, שפתון? שנים על גבי שנים על גבי שנים שאני לא משתמשת ולו בגלל שפתיי הדקות והשנים הארוכות בהן השיניים שלי לא היו בריאות, ומכאן החיוך שלי לא היה יפה במיוחד, ובוודאי לא ראוי להיות ממוסגר באדום בוהק. 
איך לא שמים לב?? 

באותו יום האודם האדום נפגשתי עם שתי חברות שלי. מאוד קרובות לי. חברות נפש שלי. חברות שמכירות אותי מכאן ועד שם. 
הייתי בטוחה במאת האחוזים שדבר ראשון שכל אחת מהן תגיד לי יהיה לענין האודם.
ולא. אף אחת מהן לא אמרה כלום.
גם שהערתי את תשומת הלב של כל אחת מהן ושאלתי אם לא רואים משהו שונה אצלי - לא. הן לא ראו ולא אמרו דבר והאודם האדום היה שלי ורק שלי, ואני שוב הבנתי, שאני לא טרומן. 

זוכרות את טרומן?
בשנת 1998 הרבה לפני "האח הגדול" יצא לאקרנים סרט מקסים וחכם בשם "המופע של טרומן".
טרומן הוא אמריקאי ממוצע בן 30 שאינו יודע שכל חייו וכל הסובבים אותו אינם אלא תפאורה בתכנית טלוויזיה שהוא הגיבור הראשי שלה... כך מה שקרה סביבו קרה בשבילו ולמענו בלבד. 

שנים ארוכות, שאני מזכירה לעצמי, שאני לא טרומן והעולם לא סובב סביבי ואם מישהו עושה X או לא עושה Y זה לא תמיד קשור אלי, ולחיים שלי. זה קשור לחיים שלו, ורק שלו בלבד. 

הבנתי והפנמתי, שזה לא אומר שאני לא מעניינת או לא חשובה לאדם זה או אחר - זה פשוט אומר שמה שאני מרגישה הוא שלי. זה הכל. 
השינויים שמתרחשים אצלי הם אכן כל כך משמעותיים, בשבילי !
ויחד עם זאת 
הסובבים אותי עסוקים בעצמם ובשינויים, שחלים אצלם, ולא. לא תמיד הם מבחינים במה שקורה אצלי כאן ועכשיו ומרגיש לי כל כך גדול ויוצא דופן. 

ואת נהדרת... האם את טרומן? 

אני מזמינה אותך לבחון עם עצמך במהלך הסופשבוע. 
עשי שינוי כלשהו בעצמך, במראה שלך - איפור, לבוש, שיער או אולי שינוי בהתנהלות שלך. 
עשי שינוי יוצא דופן, שעבורך הוא גדול ושונה מאוד, צאי לעולם, ושימי לב... האם את טרומן? 

סופשבוע יפה, סופשבוע שמח!! לכולנו :)

נ.ב. כשהסבתי את תשומת לב זו או אחרת על האודם האדום וביקשתי את דעתו/ה התשובה היתה שמאוד יפה והולם אותי, ונראה הכי טבעי בעולם... כאילו מאז ומתמיד אני עם חיוך ממוסגר באדום... :) 

=======================================================================
שאלות, הערות, הארות ושאר תגובות יתקבלו בשמחה ואהבה 
אהבתן את הסוכריה? אשמח מאוד לשיתוף בפייסבוק ו/או לחיצה על g+
=======================================================================

אסנת 054-4355341 הילה סגולה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה